Nuffnang Ads

27 February, 2014

Throwback: The Last 20’s Celebration: Officially 29 y/o

Salam,

Gua baru perasan rupa-rupanya gua takda cerita pasal ni lagi. Hahaha. Biasalah mood memanjang ke laut nak mengupdate blog. Takda lah celebration sangat. Cuma rasa bahagia dikelilingi kawan-kawan gua yang tak berapa nak ramai tapi cukup menyayangi dan menghargai keberadaan gua. Auwww, thanks korang. And biasalah gambar tak berapa nak banyak amek sebab gua tidaklah tegar sangat sebagai seorang blogger. 

Victoria Station, Jalan Ampang (gambar curi dari IG Zaza)
On the day itself, Zaza paksa gua pilih nak makan apa dan di mana. Alahai, segan plak gua padahal gua tak kisah tapi tekak ni terasa-rasa and terliur-liur nak makan steak. Hahaha. Mengada sangat taw. Memandangkan hari bekerja, VS Jalan Ampang paling dekat. Sebab gua tak pernah makan VS. hahaha. Makanan adalah not bad tapi service adalah very bad. Tak habis makan lagi, without tanya, dia main angkat je pinggan. Haizzzz... Thanks Zaza for the treat. Really appreciate it. Love you since I knew you looongggg ago.

Chillis, KLCC
Esoknya plak, Dila lepak dengan gua after work. Dila turun KLCC and moh ke Chillis. Gua dapat jam tapi gambar lupa nak amek. Sebab dah merasa steak, so gua amek set ayam je kali ni. Apa ntah nama set tu. Daappp. Lepak sambil bercerita. Owh, i love you sista. Dari zaman kolej, she's been so kind to me. Tak pernah membezakan gua. Tetap sayang gua dan hormat gua. Memang dah anggap macam adik sangat budak kecik ni sebab dia matang, and sometimes ada masalah gua senang mengadu dengan dia and she'll calm me down. I know she will be around me if ever I need a shoulder to cry on. Eh, thanks for the treat. Looking forward to the next trip together again.

Seoul Garden, Paradigm Mall

On the weekend, hari Sabtu (tak ingat tarikh) Salmi dah booking gua siap-siap. For my birthday treat, ke Seoul Garden yang first time gak gua try. Keh keh keh. Apsal sedeh sangat manjang je first time ni. Haizzz… sekurang-kurangnya gua mengaku kan. Janji nak jumpa jam 4 petang kat Paradigm Mall ni. Gua gigih drive sorang since MK kerja hari tu. Cari jalan ke Paradigm pun cabaran sebab jalan masuk ke parking macam mencabar gak lah. Hahaha. Bangang plak rasa. Waze tetap penyelamat sebab siap kasi jalan menuju ke parking. Makanan adalah sedap sebab gua memang skip lunch and amek light breakfast je hari tu. Hampir 3 jam lepak sambil masak sambil bercerita. Eh, kenyang sangatlah perut masa tu. Sambung lepak malam tapi gua patah balik ke Ampang nak amek MK lepak sekali. Janji jumpa balik area Rasta and lepak lagi sampai 11 malam until dapat happy news. Salmi baru buat pregnancy test and it was positive. I am one happy friend bila dengar berita tu. Kira diantara yang terawal tau lah. Penantian one year plus dia dengan Syuk akhirnya tercapai. Congratulations! Happy sangat bila kawan-kawan happy. Tak sabar nak buli baby baru. Thanks bebeh for the treat.

Heh, hari ahad plak dah janji dengan si Odiq. Bersteamboat lagi di Hotel Royal plak. Lama tak catch up session dengan minah ni. So pergi berempat dengan MK and Teratai (kawan Odiq). Mabuk stemboat gua minggu tu. 2 hari berturut-turut melayan steamboat tapi gua tak kisah. Sedap je gua telan. Semua gua suka. Hehehe. Ni geng keras zaman kolej. Diantara kawan yang terawal masa gua di kolej. Alhamdulillah, sampai sekarang still contact and lepak-lepak adalah acara wajib sambil ber’busy-body’. Haizzz, geng makcik-makcik sangat. Terima kasih sangat-sangat belanja gua. Gambar tak dan nak amek sebab biasalah bila nampak makanan terus rasa berdebar-debar, cemas, tak keruan semua ada. Alasan je semua tu. Tapi memang tak sempat je.

Buat lain-lain yang wish birthday gua yang ke 29 hari tu, terima kasih banyak-banyak. Yang belanja makan, belanja wayang, belanja minum, ehhh, semua gua hargai. Org kata, the thoughts that count. Seriously, even without the treat, tetaplah gua hargai semua wish dan ingatan kat gua. dah umur-umur macam ni kan. Hahaha. Age is just numbers uols. Jiwa gua tetap muda dan rock! Eh eh… tiba-tiba je ni.

To All,
I WILL ALWAYS LOVE YOU TO THE MOON AND BACK. MUWAAAAHHHHH.

I am one happy girl,

Zana
11/11/1984 - ??????
:)

No comments:

Post a Comment