Nuffnang Ads

25 February, 2014

Weekly routine

Salam,

As usual, macam weekly routine plak sekarang, Sabtu is dating day for me and MK. Usually, just kuar makan-makan, jalan-jalan, tu yang ada entri gua sampai ke Bukit Tinggi tu. Hehehe. Tengok wayang berdua macam lama dah tak pergi sebab macam sekarang movie banyak yang tak berapa nak syiok. Kadang-kadang plak, gua malas balik awal dari kerja, so hentam sajalah tengok apa-apa cerita yang available masa balik kerja. Nak elakkan jammed actually. So spent duit kat TGV KLCC. Sorang-sorang pun takda hal. Cumanya hari tu gua layan movie ‘That Awkward Moment’. Haizz, memang 18SX sampai termalu sendiri melayan sorang-sorang. Hahaha. Dah lah pakai tudung tapi melayan cerita lucah. Sorang plak tu. Sesuatu sangat. Pfffttttt.

Sabtu lepas macam biasa keluar dengan MK. Lunch and menuju ke Kenanga Wholesale Centre (KWC). Berjalan dari satu tingkat ke tingkat yang lain, lengang jer. Kereta kemain penuh kat parking. End up, cuma beli cermin mata sorang satu. Sebab gua pun tak tau nak beli apa. Rambang mata? Hurmm, takdalah sangat. Sebab gua bukan kaki shopping pun. Dekat KWC pun gua dah habiskan dalam 3 jam. Then ke Tesco Ampang sebab gua nak beli groceries. Penuh troli. Hahaha. Sebulan punya stok untuk gua dan Lynn. Singgah rumah gua sekejap, hantar barang-barang, then dinner kat Pandan Indah. Before 11pm dah sampai rumah. Hoi! Bosan kan tapi gua seronok je sebab ada MK. Hari lain masing-masing busy. Ahad pun si MK kerja, and sabtu memang masa untuk gua. jadi, moh la keluar puas-puas dengan kekasih hati. *guling-guling kegelian*

Ahad memang dah set appointment nak keluar dengan Zaza. Ni lagi sorang. Kepayahan nak berjumpa. Haha. Al-maklumlah orang dah berkeluarga memang kena plan awal-awal. Dah 3 minggu tangguh nak jumpa, and ahad lepas jadi jugak. Itupun sekejapan je. Settlekan ‘zapp-zapp’ session, and lunch. Chinese muslim restaurant. Makanan pun not bad. Gua pick up Zaza kat rumah around 11am, before 3pm dah hantar dia balik. Hahaha. Takpa, janji catch up new stories. Masing-masing berlumba nak bercerita. :p

Cuaca panas sekarang ya hampunnn. Tapi gua suka. Cuma tidur malam gua kena mandi dulu baru dapat tidur dengan nyenyak. Kipas pasang paling kuat. Berkipas je la. Nak ber’aircond’ macam tak perlu sebab rumah gua tidaklah begitu panas. Rumah sewa lagipun, rugi pasang aircond. Rumah sendiri takpa.

Haizz, entri takda isi seperti biasa tapi nak jugak update. Hahaha. Rindu plak nak menulis. Idea kurang. Sekarang duk memikirkan nak buat apa untuk birthday MK next week. Nak buat surprise, tapi cemana? Hadiah gua postpone ujung bulan 3. Ngeh ngeh ngeh. Banyak komitmen bulan ni. Tapi nak gak celebrate dengan dia. Simple kek pun jadilah. Janji ada. Ahhh, nanti tengok apa jadi. Kang gua rajin, gua update sini. Ok, bye.

Lerp me,
Zana

No comments:

Post a Comment