Nuffnang Ads

17 February, 2014

Ann1versary? 17.02.2013 - 17.02.2014

Salam,

Geli plak rasa nak menaip entri ni. Tapi untuk kenangan gua sendiri takpe kan? Hahaha. Hari ni genap la setahun gua 'berkawan' dengan MK. Gaduh tak payah cakap la, kasih sayang tetap berbunga-bunga, jatuh bangun gua or dia, masing-masing cuba bersabar walaupun sabar itu ada had jugak, alhamdulillah berjaya lalui setahun dah. Kalau ditakdirkan jodoh gua bersama MK, gua terima. Kalau tidak, gua tetap redha dan percaya ada seseorang yang even better for me.

Gambar cilok dari Google.
As of now, gua cuma berdoa yang hubungan ni berkekalan sebab MK banyak bersabar dengan perangai mengada-ngada gua, bawak gua jalan-jalan and explore banyak tempat baru bersama-sama, masak untuk gua dengan penuh kasih-tayam, ehhh, banyak lagi lah. Hahaha. Thank you Abang. Auwww.... *muntah hijau*

MK & Me,
Zana

No comments:

Post a Comment