Nuffnang Ads

18 February, 2014

Annoying

Salam,

Kat tempat kerja gua ni adalah few yang #annoyinggilanakmati. Yang lelaki sorang ni akan bercakap macam satu bangunan boleh dengar suara dia. Which I dunno why dia behave macam tu. Gila apa nak cakap kuat-kuat, gelak kuat-kuat padahal orang tu just 1 meter away from u je.

HAHAHEHEHAHAKHAKHAKHAKHEHAKHEHAKHAKKK...

Somehow gua rasa gelak tu dibuat-buat to attract people. Attract ke???

Sorang lagi, si perempuan ni. Sama gak. Suara lembut tapi cakap pun kuat-kuat. Elok sangat duduk sebelah-sebelah. ANd selalu gua dengar dia tak puas hati dengan orang ni, orang tu. Woii, dah kenapa kau. Dan yang buatkan gua rasa nak up entri ni is because NOW diorang having lunch at round table sebelah je meja gua ni. Gua tak kisah. BUT, this girl nak jugak cakap banyak-banyak kali and kuat...

"EDAPPPPNYEEE...."

Comel sangat ke sebut macam tu???

"EDAPPPPNYEEE...."

Hahaha...bangang btol rasa up entri ni. Ok, chow.

Gambar ihsan Google, of cos!


Gua yang tengah annoy,
Zana

No comments:

Post a Comment