Nuffnang Ads

05 February, 2014

Dah 3 bulan.. hmm..

Salam,

Hangpa jangan fikir bukan-bukan naa. Haha. Gua belum lagi officially bergelar wife kepada sesiapa, apatah lagi tajuk '3 bulan' macam mengundang kontroversi sangat. Eh, kontroversi ke? Sekali-sekala kasi can sama gua feeling retis, boleh? Thank you. *flip tudung*

Gua dah lama sangat tak mengupdate blog ni. Why Zana, why? Hish, biasalah, takde reason. Cerita banyak, cumanya mood nak menaip dan bercerita tu a bit kurang. Senang cerita, pemalas. Heuheuheu.

Tapi gua mcam nak gigihkan diri jugak nak berblog macam dulu. Dulu agak suam-suam kuku tapi sekarang dah tahap ais kosong. Apa pun tak boleh.

Baru-baru ni gua ada trip ke Padang, Indonesia. Agak-agak rajin nanti, maka adalah gua up entri ke Padang yo. Janji ke tak janji? Gua pilih tak janji.

Eh, dah lah. Short update jer ni. Byeeee...

Yang merindui blog sendiri,
Zana

No comments:

Post a Comment