Nuffnang Ads

03 March, 2014

MK is 31. 03/03/1983

Salam,

02/03/2013 @ 11.58pm.
...
Gua:  Hello. Hai sayang, buat apa?

MK: Tengah tengok TV. Tunggu awak call.

Gua: Waaahhh, saya baru sampai rumah. Tadi lepak dengan Yati.

MK: Hmm, ok. (ini adalah normal. Dia bukan busy body nak tau apa gua buat the whole day. Kalau gua nak cerita then gua cerita je)

Gua: Tau tak, tadi kan….bla…bla…bla…

MK: Eh, nape plak camtu…bla…bla…bla… (ok, memang selalu camtulah conversationnya. Dia akan tanya bila cerita dah bermula)

03/03/2013 @ 12:03am.

Gua: Ada sesuatu nak bagitau. Tapi, jangan marah.

MK: Apa dia? Tak marah, cakap je.

Gua: Janji tak marah?

MK: Tak lah. Apa dia?

Gua: Takpelah. Nanti je lah cakap.

MK: Huh. Cakap je lah.

Gua: HAPPY BIRTHDAY TO YOU. HAPPY BIRTHDAY TO YOU. HAPPY BIRTHDAY TO BABY. HAPPY BIRTHDAY TO YOU. (I sang happily)

MK: Thank you sayang. Abang dah tau dah.

Gua: Cemana tau? Saya ingat awak fikir saya lupa.

MK: Heh… Tak pernah lagi awak lupa tarikh.

Cis sangat!

FOINE!
Xoxo,
Zana

No comments:

Post a Comment