Nuffnang Ads

05 March, 2014

Sembang Kosong

Cerita 1 – Pillow Talk with Adam Al-Luqman

Kisah berlaku di kala gua lari tidur di Gombak 2 malam lepas.

Adam: Udak Ana tau tak nama guru kelas Adam sapa?
Gua: Sapa?
Adam: Puan Rohaidah. Nama ketua kelas Adam tau tak sapa?
Gua: Sapa?
Adam: Tekalah.

Foine. Sememangnya kita sekelas Adam.

Cerita 2 – Lepak menonton TV dengan bapak Adam

Bapak Adam: Eh, mana iPad aku?
Gua: Atas meja makan kot. Tadi Maya yang main.
Bapak Adam: Aku ingat nak face mask.
Gua: Apa face mask?
Bapak Adam: Alahh, yang untuk bercakap tu lah. Tolong amek jap.
Gua: Face mask? Cemana tu?
Bapak Adam: Yang untuk bercakap tengok muka orang tu laaa.
Gua: Owh, FACETIME!
Kehkehkeh.

Notes:
Udak Ana – panggilan anak-anak buah gua. Udak tu macam Uda lah kalau di sini. Kat Sarawak, panggilannya Udak.
 Maya – adik kepada Adam.

Xoxo,
Zana

No comments:

Post a Comment