Nuffnang Ads

18 August, 2012

Afternoon tea for two @ delicious café, Bangsar Village



Salam all,
Entri yang sepatutnya ditulis dua bulan lepas. Haha. Tiba-tiba semangat nak share pasal tempat neh. Ok, semangat datang when it comes to foods. Well, bagi aku tempat dia chill, boleh la nak melepak lama kalau nak mengebeng cuci mata melihat jejakas sambil bergossip dengan teman-teman.
Gua pergi ni berdua with my partner in crime, Zaza. Kalau tidak pasal Groupon yang bagi deal yang best, mungkin tidak kami ke sini. Huhu. Thanks Groupon. So, cut the story short. Ini yang kami dapat dengan hanya membayar RM34.00 (RM17.50 each) / Normal Price RM59.90. 
 
-       Warm Scones with Jam & Pure Cream
-       Assortment of Finger Sandwiches &
Duck Confit in Filo Pastry
-       Strawberries with Chocolate Dip &
Hand-rolled Chocolate Truffles
-       Rosemary & Cheese Cookies
-       A slice of any one cake on display
-       Two cups of hot tea or coffee *(tea for me & coffee for her)
Sila enjoy gambar-gambar makanan di bawah. Nampak sikit tapi persembahan dan perut kami full. Huu..
nyummyyy...kenyang makan ni je pun..
tak habis due to pas makan sandwich straight makan dessert. mano ko tak konyang.
sepakat memilih macademia cheesecake...sooo cheezy..loike..tapi tak habis. muak. hehe
the presentation was awesome! loike 10x!



So, bagi gua makanan dia ok jer lah. “Mak aih… mende dah murah lagi mau komplen?” Bisik hati kecilku. “Woi, mestilahhh.. gua bayar maa..” Haha.. apa-apapun, gua chill hari tu. Pas kenyang melantak, kami berjalan-jalan dalam Bangsar Village cari kasut untuk Bride-To-Be, Zaza. Sayangnya, ada yang cantik dengan gua sekali dah berkenan, tapi saiz takda. Takdok rezeki makcik. Maap! Pusing punya pusing sampai gua dah keletihan, and we decided balik umah jer la sebab kepenatan selepas bachelorette partayyy the night before. Haa… itu entry lain akan gua updatekan.
So readers, until we meet again with my latest entry. Thanks for reading. Chow~

So delicious,
Zanalicious :p

No comments:

Post a Comment