Nuffnang Ads

23 July, 2014

Raya is just around the corner

Salam,

Yeap, dah nak beraya dah kita. Beberapa hari je lagi. Perasaan gua? More to excited nak balik kampung je. Rindu, itu sebenarnya. Rindu nak tengok mak bapak gua, adik beradik, saudara-mara. Rakan? Ada lagi ke rakan di sana? Haha. Ada, of coz. Cumanya, dah tak semesra dulu. Semua dah ada kehidupan masing-masing. Ok, itu gua faham.

Flight gua balik kampung malam ni. Guna AirAsia. Andainya ini nukilan terakhir dari gua, maafkanlah segala kesilapan dan kesalahan gua, halalkanlah makan-minum gua yang tak tersengaja mahupun yang sengaja, ampunilah bahasa-bahasa kasar gua sama ada di dalam blog mahupun di luar. Mohon kalian sedekahkan gua surah al-fatihah dan surah yaasin setiap kali teringatkan gua. Sesungguhnya, mati itu pasti. Dosa gua terlalu banyak di muka bumi ini, tak tertanggung rasanya.

Terlari topic sikit sebab banyak kejadian melibatkan kapal terbang, and yang terbaru MH17, so gua adalah sedikit cemas. Takut tak sempat minta maaf.

Anyhoo, more updates coming. Harap-harapnya kerajinan akan datang. Terbayang tengah pukul telur sampai kembang, nak buat kek raya. Yebbaaa. Cannot wait. More plans in my hometown. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

P/S: Salam Kosong-kosong kata ERA. Macam tak kena jer. Kan?

Tulus Mulus,
Zana



No comments:

Post a Comment