Nuffnang Ads

25 June, 2014

Johnny Rocket

Salam,

Kejadian adalah berlaku last Friday. Haha. When it comes to food, gua adalah yang terpaling excited. Ni first trial, not bad makanan dia. Sebelum ni dok dengar-dengar je kawan-kawan pergi makan sana. Hahaha. Ini tak boleh jadi! Harus gua cari time dan asingkan budget sikit.


Gua pergi branch dekat Avenue K, pergi masa lunch hour. Tempat adalah chill dan cantik. Gua suka. Waiter and waitress rasanya dari Filipina. Tak kisahlah. Service adalah superb. Pastu setiap sejam diorang akan menari depan customer. Seronok tengok.

Hiasan atas meja.

Menu

Susun atur menarik. Depan sana lah depa dok menari. Masa ni belum lagi.



Gua amek The Original. Kak Riza amek #12. Beza? cuma ada cheese.

Harga Milkshake.

Gua punya. The original

#12. Kak Riza punya

Mine. Hehehe

Boom Boom punya. Banana Milkshake. GILA SEDAP. Sila pesan ini, PELISSS!

Boom Boom punya. Fries with cheese and bacon. Sedapppp.

TOTAL DAMAGE! Hahaha. sekali sekala xpe kannn..... *usap perut*
Pemalas kan nak taip. Hahaha. Lantakkk. Sedapnya milkshake banana tu. Urmm.. Urmm... Dappp! Daapppp sangat!

Food Hunter,
Zana

No comments:

Post a Comment