Nuffnang Ads

23 June, 2014

@faizdickievp #komiksengal

Salam,

Woot! Woot! Pernah tak dengar nama faizdickie? Hahaha. Gua first diperkenalkan end of last year oleh housemate gua tapi tak amek port sangat sampailah kakak gua dok mention-mention nama gua kat IG faizdickie ni. Mulalah gua mengexplore and dok ralit mengekeh sorang-sorang melayan IG dia.

Alkisahnya dulu IG dia @faizdickie, tapi adalah sebabnya then kena delete oleh IG. Hikhik. Doesn’t matterlah as long as dia dah bukak IG baru, then gua okay sajerrr. Asal tension jer, gua tau IG dia akan menceriakan hidup gua. waaah, sampai tahap gitu. Meh gua share some of #komiksengal. Eh, jangan lupa follow @faizdickievp di Instagram. Video-video pun ada banyak. Gua kalau dah tahap suka, gua share sama-sama tak makan sorang. Kehkehkeh. Moh la kita.








Some katanya.... Nak lagi?? Pi follow @faizdickievp di instagram. And kalau korang perasan, lawak dia mostly berdasarkan kisah atau kehidupan sebenar kita sebagai masyarakat melayu. The good thing is, walaupun #komiksengal faizdickie ni adalah sesengal alam, setiap komik tu kebanyakannya ada ceritanya sendiri. Nak tau? Pi follow. Strongly recommended. Wah, gitchewww!

P/S: Gua promote untuk keceriaan bersama sahaja. Tiada niat tersembunyi. Harap maklong!


Villagepeople,
Zana

1 comment: