Nuffnang Ads

19 June, 2014

Hidup tu jangan sedeh sangat

Salam,

Moh ler nak cerita sikit ni. Adalah member gua ni bercerita yang ada “orang-orang” ni menyibuk tahap Cadbury masuk blog gua nak tau cerita pasal si polan. Bahahaha. Lawak kot then komen-komen negatif within diorang. Eh… eh… so what? Life lu tak best then nak ngumpat-ngumpat. Lawak. Mesti lu dulu tak pernah buat macam yang kitorang buat kan. Mesti life lu tu boring tahap gaban. Kesian.

Gua ni bukan jahil sangat. Takdelah baik sangat but somehow gua tau apa gua buat, apa niat gua, so tak perlulah gua nak mentioned dalam ni kan. Bagi gua, ada yang boleh share, gua share, dan yang tak boleh share tu, biarkan jer. Adalah sebabnya tu yang gua tak boleh share sebab blog gua ni kan public.

Sumber: SINI
Buat yang suka sangat menjelajah blog gua dengan niat hati busuk korang nak mengumpat dan judgemental tak kena tempat tu, lupakan je lah. You are not welcome here. Klik pangkah di hujung window belah kanan. Tak puas hati sangat? Payah tau nanti nak cari gua atau si polan kat Padang Masyar. Fikir-fikirkanlah. Nak baca untuk hiburan walaupun takdalah menghiburkan sangat, tak kisah. Tak komen pun takpe. Gua berblog hanya suka-suka.

Ada yang terasa? Gua mintak maaf. Yang masuk blog gua untuk dapatkan info dan tips travel tak seberapa dari gua, thanks sudi berkunjung atas niat nak dapatkan info. Bukan info pasal si polan eh. Hahahaha. Dah, jangan sedih sangat hidup tu.

Stalker dengan hati suci,

Zana

No comments:

Post a Comment