Nuffnang Ads

03 December, 2012

December what??


Salam,

Hi gorgeous! Waahh, kemain lagi, up je entri terus panggil orang gojes. Kehkehkeh.. Sweet enough? No? FINE!!!

Pheewittt! Pejam, celik, pejam, celik, ouwh. It’s Decembah peeps. Yea, it is. I hope December will be good to me. And he will be good to you, too. Amin. And... And… guess what? Christmas is just around the corner, and so do New Year. Hey 2013, I’ll see you soon, alright? Will you be good to me? I hope so. Hey, that’s not the point. And the point is, for Christmas, I can see lots and tons of craaazzzzyyyy year-end sale here and there, especially now I’m working in KLCC, so every day, I mean, EVERY DAY, I really have to straight back head to the LRT, rather than window shopping looking at those crraaaazzzzyyyyy sale out there. Owh, I need to save up for my next trip on early January, so excuse my big head for straight back home after work. So peeps, it’s time for you out there to shop! Trust me, especially on perfumes; it’s really worth it to buy it now! Yes, now! As you will receive the great package that comes with body shower, after shave (only for those whom shave :p) and lotion, and even mooorrreee great gift ever, with a really cheap price (somehow you have to top up a little bit to add them). Kehkehkeh… When it comes to perfume, I’ll be more and more excited. Why? As I’m craaaazzzzzyyyyyy about them. Dowh, I just love ‘em! (P/S: Hey Mr YJ (Groom-To-Be), it’s your time to shop, and that’s the main point here, bro.)

Ok, enough with excited tahap gaban. Bukan gua nak beli pun sale kali ni. Saja memeriahkan suasana year-end-sale untuk 2012 ni. Nak cerita pasal ahad 2 minggu lepas gua dah bangun pagi-pagi ya. Melayan satu movie dalam external hard disk gua. pukul 10.30 pagi, gua bersiap-siap mandi dan keluar. Ke mana? Tettttt!!! Gua sendiri masa tu tak tau nak ke mana. Yang gua tau gua nak keluar dari rumah. Masuk perut kereta, gua baru teringat kad kredit gua tak bayar lagi. Haha. Jom ke jusco AU2 sebab situ je paling dekat nak membayar. Bukan tak boleh bayar online, tapi gua ni gedik saja nak menghabiskan waktu ke sana. Settle buat pembayaran, gua masuk supermarket jusco tu, sebab makanan kucing dah habis. Sekali ada offer jenama apa ntah, gua angkut yang 1.5kg punya. 3 minggu punya stok, ke sebulan? Ahh, lantaklah. Janji ada dan gua tak payah nak fikir dah. Hehehe. Buah betik, siap dengan durian gua beli. Ya, gua beli durian di supermarket, ada masalah ke?  Selesai membeli barang dapur orang bujang (ini termasuk nugget dan fries), gua bergerak keluar dari Jusco.

Tiba-tiba gua teringat niat nak potong rambut. Jeng! Jeng! Jeng! Gua terus pusing-pusing cari saloon area Taman Permata. Malas nak pergi jauh-jauh. Tak sampai setengah jam, settle. Kali ni, gua sangat puas hati, sebab rambut gua betul-betul pendek sampai tak boleh nak ikat dah. Ringan rasa kepala dan hilang rasa serabut dengan rambut. Whatsapp kat orang-orang yang dekat dengan gua, semua kata ok dan sesuai, ke K.O? Ke korang saja nak amek hati gua? Lantaklah, hati gua manyak suka maa… penyesalan? Negative. Waaahhh, negative tuuu. Sebab memang gua nak rambut pendek.

Itu 2 minggu lepas punya aktiviti. Minggu lepas, gua duduk rumah jer dan melayan bola Malaysia-Indonesia di rumah. Layan 4 movies straight, masak (after soooo long). Apa lagi eh? And yea, memikirkan nak buka business, tapi business apa? Mostly, just baring dan bermalas-malasan di rumah. Haha.. that is just sooo me, lately. Keluar pun ke Giant berdekatan rumah nak membeli keperluan memasak.

And, just now Mr. YJ buat gua tergelak, ajak gua temankan beli voucher spa di Renaissance. Seriously, ayat tak boleh blah, sakit perut menahan gelak ayat dari lu, Mr. YJ. Meh gua paste sikit:

yg renaisnace ni best woo 5star hotel tuuu
“geek 1st time nk g spa

Feeling sangat dia ni tau, suka buat gua gelak.feeling geek sesangat kann. Meh sini, gua jentik lu sikit. Tak lawak? Sebab korang tak baca the whole conversation, so gua saja paste sini sebab gua punya suka la kan. Kahkahkah… kalau gua paste the whole conversation, macam kejam sangat la pulak. Tapi, the whole conversation was really funny. Teruja gila dia nak pergi spa. Hahaha.. betulkan bahagian dalaman, KOT!! Tetttt~ Ampun YJ!

And, after all, I hope this week will be better. Still, gua masih senang bersendiri melakukan segala aktiviti. Biarlah, semua dah ada kehidupan sendiri, dan gua pun deserve tentukan kehidupan gua di masa akan datang. Bagi gua ruang dan peluang, gua sendiri tak pasti apa akan jadi kemudian hari, dan berapa lama lagi. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Cuba mengenali orang lain, mencari kehidupan yang lain, itu pasti. I just don’t want to be the same old Zana. Ahaks! Jiwang woi! Tapi, itu apa gua rasa. Gua masih tercari-cari sesuatu yang gua sendiri tidak pasti. Huhu…

Me,
Zana

No comments:

Post a Comment