Nuffnang Ads

04 December, 2012

Virgin Coconut Oil (VCO) by Catalyst

Salam,

Gua rasa gua tak kongsi lagi tentang supplement yang gua amek sekarang kan? Sebelum ni, gua amek B Complex yang gua beli di farmasi. Memang ada rasa perubahan bila gua start makan B Complex ni. Terasa bertenaga, otak aktif bila membuat kerja, dan sebagainya. Bagi gua, B Complex more to give us energy whereas dia tukarkan makanan kita kepada tenaga. Tapi, bila gua fikir-fikirkan balik, gua nak sesuatu yang lebih dari apa yang diberi oleh B Complex ni. So gua mula bertanya pada Mr. Google, until gua jumpa jawapan kepada soalan gua sendiri. Hikhikhik. Hi Virgin Coconut Oil from Catalyst. Nice Meeting you!

Habis je sebotol B Complex, gua terus memulakan makan VCO Catalyst Softgel. Hanya perlu ambil 2 kali sehari; gua amek pagi sebelum pergi kerja, dan malam sebelum tidur. Alhamdulillah, kesan yang sama yang gua perlukan seperti B Complex, tapi disebabkan gua mengalami masalah haid yang tidak regular, gua sedang berusaha  untuk mengubati masalah tersebut, di samping menaikkan metabolisma supaya penghadaman lebih senang, dan kesannya, penurunan berat badan secara konsisten disebabkan hormon yang normal. Tapi, gua belum sampai tahap tu lagi, sebab gua baru 2 minggu mengamalkan VCO keluaran Catalyst ni.

KESIHATAN LUARAN

-mengurangkan berat badan dan meningkatkan metabolic
-menghasilkan tenaga segera
-jika disapu, mengurangkan infeksi,mencegah garis halus,hilangkan sterch marks, parut jerawat as well as jerawat,jeragat
-kulit muka tidak berminyak
-lenguh badan hilang
-sering kelihatan bertenaga

KESIHATAN DALAMAN

-bagus untuk ibu mengandung juga..
-bantu hilangkan keletihan
-meningkatkan daya tahan fizikal dan mental
-melindungi tubuh dari risiko kanser,penyakit jantung, tekanan darah tinggi,dan lain2
-gigi jadi kuat dan melindungi diri dari serangan osteoporosis
-memperbaiki kandungan asid dalam rahim wanita
-mengatasi masalah monopos
-regularkan semula PMS anda
-kesuburan
-kurangkan senggugut
-membantu sistem penghadaman dan pencernaan


KESAN SEGERA

-melegakan pernafasan
-melegakan batuk
-melawaskan pembuangan air kecil dan besar
-meningkatkan kadar metabolic
-mengurangkan rasa mudah lapar
-mengurangkan kolestrol dan kadar lemak dalam badan
-mempercepatkan sel-sel kulit mati dengan sel-sel baru(jerawat adn jeragat)
-memusnahkan virus,bakteria,kulat (keracunan makanan)
-tenaga segera

RM39.90(WM) / RM43.90(EM)

RM39.90(WM) / RM43.90(EM)

Sebotol VCO ni mengandungi 60 softgel, jadi sebulan sebotol. Dengan harga yang berpatutan (RM39.90(WM) / RM43.90(EM)), gua rasa sangat berbaloi sebab boleh tahan sebulan wohhh.

Gua sendiri dalam perancangan nak mencuba VCO dalm bentuk cecair. Yang gambar atas tu, kotak kaler biru. Nak sapu pada muka sebelum tidur, sebab kulit muka gua sekarang agak kusam. InsyaAllah, gua nak usaha dengan VCO ni.

Owh, bagi yang berminat untuk mendapatkan Virgin Coconut Oil ni dan juga produk keluaran Catalyst yang lain, silalah LIKE Facebook page my sis in law ye. Klik je link ini. Owh, juga boleh terus hubungi beliau di nombor 0169725312 (Whatsapp dan SMS sahaja). Lokasi: Gombak.




VCO User,
Zana


No comments:

Post a Comment