Nuffnang Ads

29 March, 2013

.:fly high:.

Salam,

Hamboihh.. tajuk entry tak ingat. Hikhik. Oklah, takda apa sebenarnya. Semasa entri ini ditulis gua berada di KLIA. Why? Sebabnya gua nak balik kampung. Ohoii, gua amek cuti 5 days kan tapi plan nak ke Pulau Perhentian gua terpaksa cancel sebab ada few issues. Tiket ke KB burn macam tu jer. Nampaknya takda rezeki gua ke pulau. Well, kita hanya merancang Tuhan menentukan. So lets make another plan then gua decided nak balik kampung. Kebetulan, gua beli tiket last minute kan, murahh yang amat untuk tiket last minute. Huhu. RM156 untuk return flight KL-Kuching-KL. Sayang Malindo Air ketat-ketat. Hikhik. Gua pun merindui kesayangan gua di Kuching nun. So, lets balik kampung. :D

Seawal jam 3 pagi gua keluar dari rumah, menyinggah jumpa ehem-ehem kitew jap. 5 minit je then pecut ke Putrajaya Sentral. Parking and menuju ke ERL, and straight to KLIA. And ada kejadian plak tu. Cemas untuk seketika gua dibuatnya. Mana taknya. Gua punya purse tertinggal di kaunter check in. Padanlah gua dah cemas-cemas selongkar beg. Dalam tu semua benda penting. Nak menangis pun ada. Alahai, apalah kejadian yang menimpa gua kali ni kan. And  yang bestnya plak, nama gua kena announce. Haha. Tak pernah-pernah macam ni. Hehe. Alhamdulillah, semuanya selamat, and kejujuran staff di KLIA tidak dapat dipertikaikan lagi. Gua check semua dokumen penting ada. Then senyum masuk ke departure hall terus.

Eh, oklah. Nanti ada masa gua update lagi. Dah nak kena masuk. Lama gua tak mengupdate lain macam je rasa. Hehe. Doakan gua selamat pegi dan balik.

Xoxo,
Zana

No comments:

Post a Comment