Nuffnang Ads

13 September, 2012

Pengejar Helang – Part 2


Salam,
Haa.. korang layanlah gambar-gambar day 2 gua dan rakan-rakan sepanjang berada di Langkawi, mei lepas. Maaf, entri tak dapat nak panjang-panjang lagi Cik Yah. Sebab gua agak membusykan diri, lately. Layannnn…
Pagi hari kedua, sini tempat mula-mula yang ditujui. Panasnya time ni, ya ampunnn.. menggigit-giti kulit gua dek kerana panas yang amat time ni. Tapi, gua gagahkan gak pergi demi si Helang. huehuehue
Pemandangan sekitar Helang Gergasi.

Lunch time. Kami ke kedai ni jam 2.30 petang. Ramainya orang masa ni. Sedap. Harga gua tak ingat. Rm4 kot. Murah~ Lalalala

Sekadar menyinggah katanya. Tapi gua bawa balik berbotol-botol nak kasi family gua. =)

Oh yea.. Ini memang terbaik. Lokasi terletak di tepi jalan antara Pantai Cenang dan Kuah. Time panas-panas dan matahari tegak di kepala, perrghhh... TQ Kak Bedah. Nyaman~

Terasa sangat dialau-alukan masa ni. Banyaknya "Selamat Datang ke Kota Mahsuri" punya signboard.

Inilah makam Mahsuri.

Rumah-rumah yang terdapat di dalam Kota Mahsuri.

Gua pun tak tau ni apa. Seperti alatan muzik. Layann..

Lukisan.

lagi lukisan dan gambaran yang terdapat di Kota Mahsuri. Lokasinya, dalam rumah yang dikatakan rumah Mahsuri (kot). :p

Gambar tak clear sebab kurang pencahayaan.

Need I say more? Huhu..Gambar telaganya ada, tapi gambar tak senonoh makhluk 3 ekor di tepi telaga, posing ala-ala American Next Top Model tepi kolam renang, so maaf, tak nak upload! Hehe


Shopping timeeee. *Gambar ihsan google*. Petang tu jugak kami ke 2 tempat di atas. Gua beli dinner set jenama Corelle untuk Zaza di Idaman Suri. Murah yang amat. 40% lagi murah dari di luar. And, chocolates? Yeayy, dibeli di Haji Ismail Group. Murah?? Yes, murah yang amattt! Really worth it.

 Itulah serba-sedikit cerita hari kedua kami di Langkawi. Tunggu sambungan Part 3 plak.

Pengejar Helang,
Zana



No comments:

Post a Comment