Nuffnang Ads

10 September, 2014

haaa..gapo dio?

Salam,

Macam apa yang gua ceritakan last week, sekarang gua penuh dengan aktiviti membizikan diri dan cuba bersosial lebeh sikit. Haha. Sosial bukan bermaksud gua terkinja-kinja di kelab malam. Oh tidak, zaman itu sudah berlalu dan gua tak pernah suka bila kaki melangkah masub ke kelab malam. Bagi gua live band, maka hiduplah gua dan happy fefeeling rockstar, gitchewww! Melalut dah ni.

Ok, so last weekend aktiviti gua nak bawak Chan ke Taman Negara Pahang yang sekian lama dah dirancang. What I can say, it was an awesome trip! Seriously, each and everyone of us should go to Taman Negara. Joined by Boom2 (the organizer), Yati, Chan, Jerry, Jayden and me. Will blog about the trip soon. Kena bagi details so boleh la korang refer nanti kan.

And then, last night gua tarik Kak Boom join main badminton dengan kawan-kawan virtual gua. hahaha. Berdebar first time jumpa. End up, kami berdua je perempuan, and the others adalah  8 awesome guys. Hahahaha. Gua kan pemalu kekonon (phui!). so tak banyak cakap and main jer lah ikut dan. Segan, diorang terror tapi still main ikut rentak. Saja nak keluarkan peluh. Bukan terror pun main. Hahaha. Diorang semua setuju nak main setiap selasa, tapi tempat je lah berubah2. Kalau takda halangan, gua join je la nanti. Lagipun geng lagi satu pun main seminggu sekali. Ni lagi gua nak menambahkan aktiviti gua dengan gaya hidup sihat. In sha Allah.

Sekarang gua ada di Bangi. Kena ganti one of my colleague yang EL sebab accident. Awal-awal pagi my boss dah call suruh pergi Bangi, so marilah pergi. Kerja habis, sementara tunggu user balik, tu yang mengupdate. Cadangnya balik ni nak pergi gym. Gym laa sangat. Mengenangkan betapa jemnya jalan balik nanti, kena buat plan lain. Jogging kot.tapi tak tau lagi nak ke mana kaki ni nak pergi jap lagi. Ke balik je? Huahuahua.

Oklah, mata gua dah layu sangat sekrang sebab serius gua kebosanan. So, later..

Xoxo,
Zana

No comments:

Post a Comment