Nuffnang Ads

11 September, 2014

Cerita Taman Negara nanti eh...

Salam,

Since gambar tak boleh nak transfer lagi, so tak dapat nak bercerita pasal Taman Negara, and merasalah baca bebelan gua yang tak berkesudahan. Ada je nak menaip cerita-cerita. Haha. As of semalam beriya kata nak jogging and gym, gua balik rumah konon nak tukar baju sukan, then end up tidur sebab semalam kan mendung semacam belah petang. Merasalah bangun-bangun dan kelaparan, Lynn dah balik, so let’s masak sardine and telur dadar. Menu bujang tapi sedap je telan. Kak Boom sampai lewat sikit and habiskan makanan semua, so takda pembaziran, Alhamdulillah.

As of today, Nisa’ ajak me and Wan lunch. So Nisa’ yang dah amek cuti today datang KLCC and we met up depan Sephora. And we decided to have our lunch at Chilis. Luckily tak lama menunggu, around 10 minutes dah dapat tempat. Murah rezeki Miss Nisa’ ni belanja kitorang. Sembang-sembang, girls talk, getting to know each other more. And yes, mereka berdua ni adalah teman yang gua kenali melalui media sosial. Nisa’ dah jumpa 3 kali, and Wan pulak 2 kali. Semoga frenship ni berkekalan, sebab dua-dua ni kepala boleh tahan gak makin dilayan makin menjadi. Tak lama pun melepak, menyembang sambil mengisi perut. Until next meet up session, nanti turn gua or Wan plak belanja. In sha Allah.

Then malam ni dapat invitation dari Charlie, main badminton dengan geng lain plak. Something new jugak for me, but kata nak penuhkan aktiviti. Segan plak kalau pergi sorang, so gua ajak Nisa’ and Wan join skali. Wan dah konfem-konfem tak boleh, sebab parent jenis strict, so takpa. Nisa’ akan confirmkan later. Kalau Nisa’ okay nak join, then gua okay nak pergi malam ni. Otherwise, I am so sorry Charlie. Gua hanyalah seorang insan yang pemalu. Phui!

Next plan? Kena tunggu. Weekend belum ada aktiviti so far. Khabarnya si MK kerja, so tengok nanti cemana. Nak plan beriya-iya gua malas, kang tak jadi, kecewa akhirnya. Geng badminton dengan jejaka-jejaka Selasa lepas nak main sabtu ni, itu pun gua tak boleh nak decide. Tunggulah hari dan waktunya, in shaAllah. Kalau takda hal apa, gua join je lah.

And one more thing, gua baru lepas register untuk NM Glaxy Run 4th series, 30 Nov 2014 di Cyberjaya. Jom lah korang ramai-ramai. I am addicted to join this kind of event. Harap semangat berkekalanlah hendaknya. Amin.

Xoxo,
Zana

No comments:

Post a Comment