Nuffnang Ads

14 September, 2014

Diet Atkins - First Day

Salam,

Selamat bersiaran di hari minggu. Gua update pakai fon je ni. Malas nak bukak laptop. Sekarang baru lepas 10 minutes workout. Tapi memang berbaloi bila nengok peluh yang keluar. Tak taulah korang tapi bagi gua yang jenis liat exercise ni, mencurah-curah mengalahkan hujan pagi ni.

Oh ya. Untuk kali yang keberapa entah kata nak diet lah nak kurus lah... Tapi untuk kali ni, please doakan kegigihan gua berterusan. I just had my breakfast with atkins diet. Di hujung nanti gua share gambar (poyo!). Hahaha. Untuk kali ni, Atkins Diet menjadi pilihan gua sebab nengok ramai dah berjaya dengan disiplin tinggi. In sha Allah gua pun boleh. Penat mengusung lelemak jahat dari kecik. Asyik mengah je ni. Jalan sikit, mengah. Naik tangga, mengah. Tak boleh jadi ni.

And then after buat kajian dan pembacaan, maka Diet Atkins menjadi pilihan. Mungkin ada yang tak sependapat dengan gua. Tapi biarlah gua tenang dengan pilihan gua ni. Cuma kena kuatkan semangat dan workout workout workout. Eh, jangan ingat workout kena angkat besi2 abang sado je. Gua bermula dengan cardio exercise for beginner. Pi cari YouTube, memang berlambak. Dan juga badminton, bila ada invitation. Eceh. Selain mengikut menu diet yang betul. Lepas ni sapa-sapa ajak makan, bertabahlah. Ahh, bertabah tu untuk gua. Hahaha.

Remember your target. Remember your target. Remember why you are doing this! Ok, enough.

P/s: untuk telur separuh masak ni, just tabur sedikit garam n pepper. Kicap soya cair tak elok sbb berunsurkan kekacang. Ada carbs yang agak tinggi. ;)

Love,
Zana

No comments:

Post a Comment