Nuffnang Ads

02 June, 2012

Happy Birthday Daddy

Salam,

Tadaaa...semangat berblogging bulan June ni lain macam tau. Haha... Tengokla dah mengupdate 2 kali berturut-turut dalam bulan June ni. ehehe.

Kali ni seperti tajuk di atas, gua nak ucapkan Selamat Hari Jadi pada bapak gua. Gua saja-saja tulis Daddy kenkonon nampak keomputehannya di situ, padahal gua panggil kesayangan gua ni, bapak. :) Ok sambung. Semoga bapak panjang umur dan dimurahkan rezeki melimpah ruah ke atas kita sekeluarga. Saya sayang bapak saya.

Tadi gua baru call bapak gua, mereka-mereka ini semuanya sedak seronok berpiknik...Waaahhhh, jeles! Takpalah, nanti tengah bulan June ni mereka-mereka ini akan ke KL jugak dan kami akan spend time together. Woohhooo... piknik jugak.. Haa, yang tu nanti gua akan cerita ke mana plak destinasi gua bulan 6 ni. Hehe... Dekat-dekat je pun tempat yang gua nak pegi ni. :) Yang penting dapat meluangkan masa dan bercuti bersama kesayangan-kesayangan gua. Hopefully yang dirancang akan menjadi, tiada aral yang melintang, harap-harapnya punnnn.

Oklah, nanti gua sambung lagi. Nak bersiap-siap menjadi lone ranger menonton Snow White. Oh ya, for information, ini adalah aktiviti yang gua lakukan untuk spend masa dengan diri sendiri. Sometimes, we need to be alone. Lagi chill! Yeargh.. Untung-untung ketemu jodoh. Eh? Kbai.

Tukang karut,
Zana

No comments:

Post a Comment