Nuffnang Ads

03 July, 2013

XPAX USER, IT'S TIME TO RELOAD!

Salam,



Waaahhh, belum apa-apa, kemain terus up entry berupa quiz. Quiz ke? Hehe.. Bukan apa, gua dengan bangganya menyatakan gua adalah pengguna setia CELCOM, and then dengan bangganya gua up entry ni nak bagitau gua dah gunakan CELCOM more than 8 years okay, tengok tak betapa setianya gua? Sebelum ni adalah menggunakan "teettt" and "tuuuttt" punya line, tapi macam mahal je rate dia. Tak taulah untuk korang, tapi bagi gua, agak MAHAL okay. So, sekarang gua setia dengan CELCOM memandangkan rate dia untuk membuat panggilan adalah sangat murah. Ini honest ok, bukan mengipas. *flip hair*

Okay, sebenarnya gua nak bagitau kalau korang ni merupakan pelanggan CELCOM seperti gua (waaahhhh sangat, gimme FIVE! *ok, tetiba sangat nak gimme 5 bagai, phuii*), korang pun ada peluang memenangi hadiah berupa jam tangan bernilai RM10RIBU setiap hari. SETIAP HARI okayyy... Caranya? Mudah sangat.

1. RELOAD RM10 2 KALI SEHARI; atau
2. RELOAD RM30 SEHARI SEKALI

Mudah kan?? Gua ni memang jenis selalu mereload phone gua tu. Wink Wink. Terbayang jam tangan RM10,000 di tangan. Tak pun, tiba-tiba tuah badan menang jam tangan bernilai RM30,000 ke kan. Eh? Gua mentioned RM30,000??? Yes! Pada hari istimewa, akan ada jam tangan bernilai RM30,000 untuk dimenangi. Siapa agaknya yang bertuah tu?



So people, it's time to reload. Kot-kot la menang kan? kan? kan? Caranya mudah sangat. Ikut je steps yang gua mentioned atas tu. Ok, takpe. Gua baik hati, kopipes semula di bawah ini:

1. RELOAD RM10 2 KALI SEHARI; atau
2. RELOAD RM30 SEHARI SEKALI

Hahaha. Semangat gila gua up entry ni, dengan harapan korang pun bersemangat bersama-sama gua sekali. Fuuhhh. Ok all, later sambung. Gua nak mereload jap. RM30 zassss untuk 2 entry. Harap-harap menang. Amin.

For more info, meh klik SINI.

I AM ONE PROUD X-PAX USER,
Zana

No comments:

Post a Comment