Nuffnang Ads

05 April, 2013

Something that you need to make your tummy happy?? It's called Kek Lapis Sarawak :p

Salam,

Eh eh... tiba-tiba kek lapis Sarawak kan? So, since gua ni asalnya dari nun jauh di Sarawak, gua take this opportunity untuk menjual salah satu specialities orang-orang Sarawak ni. And.. and.. bukan gua yang membuatnya yer kawan-kawan sekalian. Ini adalah hasil kerja tangan dan dibuat dengan penuh kasih sayang oleh makcik gua, tapi dia sendiri duduk di Kuala Lumpur, dan gua membantu mempromosikan hasil kerja tangan beliau. Cehwah. Moh layan gambo.


Mempunyai lapisan coklat Cadbury.

Ini memang rasa cheese yang menggiurkan dan juga rasa blueberry.

Ini kegemaran gua! Hoittt, tempting!!~

Bentuk yang cantik dan rasa yang yummss yumsss yummy!

Salah satu kegemaran juga. Hehe~ Dappp...

Ini memang kegemaran sekian alam rasanya. Tradisi kek ni. Dia ada asam candy yang bentuk duit tu. Tak reti gua nak describe. Best seller.

Saiz Kek (8'x2'x2.3' inch) atau (1/4 Loyang) - RM30 (termasuk kos penghantaran)

Untuk tempahan, sila hantarkan email ke gua di:

zanariah.d@gmail.com

dan nyatakan butiran berikut:


Jenis Kek: 
Kuantiti:

Nama:
Alamat:
No. Telefon:

dan gua akan mereply email korang-korang sesegera mungkin. Kek akan dipos menggunakan PosLaju.

Dan lagi... sila Like and Share page Kek Lapis Sarawak by clicking on this --> LINK.
Nak tempah melalui FB pun boleh juga. Gua mengalu-alukan.


Xoxo,
Zana

No comments:

Post a Comment