Nuffnang Ads

23 October, 2012

18SX: Sumptuous Erotica by Vivian Lee & Alvin Tan

Salam,

Macam pisang goreng panas gua rasa berita ni dari dunia blog. Mana tidaknya, kedua-dua merpati sejoli ini dengan selambanya memuatnaik gambar bogel dan video lucah mereka wohh.. Atas kerelaan sendiri, dan bukannya paksaan. Ada beberapa blog yang gua lawati tadi pun ada menceritakan mengenai pasangan ini. Waduhh.. Waduhh.. Berani sungguh manusia zaman sekarang.

“We love posting our sex life on the web for everyone to enjoy, and we upload only our self-made content.”

- petikan kenyataan mereka dari blog itu sendiri (itupun gua copy dari blog mana entah sebab blog mereka ni dah tak wujud).

Bagaimana semuanya bermula? Gua juga tertanya-tanya. Haa.. lu bacalah kenyataan pengakuan daripada Alvin Tan kepada Yahoo Singapore:

“One fine day, we were just fooling around and my girlfriend had the idea of taking nude photos, just taking them, not necessarily uploading them. With more and more photos that we took, we started to want some sort of recognition for our work so we started uploading them on FB but we blurred out the critical parts,” he said. As the photos kept on getting flagged and being taken down, he said they started the blog at the end of September this year.

Komen dari Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) pulak bagaimana?

“Jika saya pergi mencari mereka, ia akan menjadi kes jenayah ... masa depan mereka akan terjejas,” Pengerusi SKMM, Datuk Sharil Tarmizi memberitahu The Malaysian Insider. 
Komen gua? Lu pikirlah sendiri.
Gambar hasil Google.
The Blogwalker,
Zana


No comments:

Post a Comment