Nuffnang Ads

13 May, 2012

Happy Mother's Day, Mak!

Salam,

O yeah! Hari ibu datang lagi. Tapi pada gua, hari ibu ni tak semestinya disambut sekali setahun kan? But, to make it special, itula rupanya semua orang choose this specific date to celebrate with your loved ones. Banyak sangat perngorbanan ibu kepada kita. Macam gua sendiri, memang terlalu banyak cerita suka duka dengan mak gua ni. Gua sendiri hargai semua pengorbanan mak gua tau. And, gua pasti korang pun begitu. So, apa salahnya kalau sambut hari ibu ni dengan ibu anda? (aaaaa....mak gua jauh di kampung di seberang laut china selatan yaw). Huhu..

So, pagi tadi lagi gua dah call mak gua untuk bersembang and wish "selamat hari ibu" (apa? Ingat gua takda perasaan ke tak wish kat mak gua?). Walaupun gua tidak berada di sisi mak gua, tapi gua pasti mak gua tersentuh dan berasa dihargai dengan ucapan dari gua tadi. Alaa geng, gua tak syok sendiri tau! Eleh, jeles lettew sebab korang tak wish lagi kan? So, pada yang jauh dari mak tu, silalah angkat telefon sekarang dan ucaplah "selamat hari ibu" untuk ibu korang.

Untuk ibu-ibu mahupun bakal ibu dan belum jadi ibu (haipp! pompuan je tau), gua ucapkan selamat hari ibu, dan gua doakan kita semua mendapat segala kebaikan di dunia mahupun di akhirat. Amin...


Yang dah wish kat mak dia,
Zana


P/S: jangan lupa call mak ko woi! :p

No comments:

Post a Comment